دهانه شیراز استان فارس زمین لرزه بزرگی 2 و 6 دهم ریشتر

دهانه: شیراز استان فارس زمین لرزه بزرگی 2 و 6 دهم ریشتر مزایجان فارس عمق 10 کیلومتری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دستگاه های نظارتی و حراستی هر لحظه وظیفه ای سخت داشته اند. دشواری کار زمانی جهت عموم مردم روشن می شود که به گلوگاه های حساس نزدیک شده است و بر بخش یا بخش های پن

باند بورس، برملا شد

باند بورس، برملا شد

عبارات مهم : ایران

دستگاه های نظارتی و حراستی هر لحظه وظیفه ای سخت داشته اند. دشواری کار زمانی جهت عموم مردم روشن می شود که به گلوگاه های حساس نزدیک شده است و بر بخش یا بخش های پنهان در تاریکی مانده نور می افکنند. عده ای که از ترکیب نسبت خانوادگی و رانت اطلاعاتی جهت خود سپری غیر قابل نفوذ ساخته بودند، بعد از مدت ها رصد، در تور افتادند. آنها با دستکاری در نمادها و شاخص ها جهت خود زمینه ای متمرکز و چه بسا خانوادگی فراهم کرده بودند و اکنون زنگ به صدا درآمده که 18 متهم بورس شکل و ظاهر باندی هم به خود می گیرد در این زمینه فعالیت می کردندکه ممنوع الخروج شدند.

باند بورس، برملا شد

این خبر را مدیر امور حقوقی و انتظامی شرکت بورس و اوراق بهادار در حالی اعلام کرد که امسال به رغم اینکه سال خوبی جهت بورس رقم خورد و شاخص کل بورس تا نزدیک 100 هزار پیش رفت، ولی همچنان بازار سرمایه ایرانی از عدم شفافیت زحمت می برد. بورس دماسنج اقتصاد یک کشور است و اوج و پایین شدن شاخص های بورس نشان دهنده سقوط یا افزایش اقتصادی هست، ولی در کشور عزیزمان ایران نمی توان چندان به شاخص های بورس اتکا کرد و یکی از بااهمیت ترین دلایل این عدم اطمینان وجود چنین افرادی در این سیستم گسترده است.

دستکاری در شاخص ها

هرچند مسئولان دستکاری در شاخص های بورس را تکذیب می کنند، ولی با برافتادن تشت رسوایی این افراد می توان به آینده امیدوار بود. آینده ای که طبق گفته این مسئولان کسی به شاخص ها و نمادها دست درازی نکند و اجازه داده شود که بازار سرمایه و مکانیسم های تجربه شده است آن گرهی از گره های اقتصادی این کشور باز کند. علاوه بر این، بسته ماندن طولانی مدت بعضی نماد ها پرسشها عدیده ای به وجود آورده هست. امسال تلاش شد اصلاحات جدی در حوزه بورس انجام شود. با توجه به کم کردن سود بانکی آینده نگری می شد درصد قابل توجهی از سرمایه مردم به بورس برود. هر چند در این زمینه اوضاع بهتر شده است هست، ولی بررسی ها نشان می دهد بسیاری از شهروندان پول خود را جای اینکه در بازار سرمایه ببرند در بازار های غیر متشکلی چون ارز و طلا سرمایه گذاری کرده اند.

دستگاه های نظارتی و حراستی هر لحظه وظیفه ای سخت داشته اند. دشواری کار زمانی جهت عموم مردم روشن می شود که به گلوگاه های حساس نزدیک شده است و بر بخش یا بخش های پن

با تمام این تفاسیر اوضاع بورس در سال 96 نسبت به قبل بهتر بود. معاون بورس پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد که سال ۹۶ از سال های ۹۵ و ۹۴ جهت اهالی بازار سرمایه سوددهی بیشتری داشته هست. به گزارش ایسنا، روح ا… حسینی مقدم راجع به بازدهی بورس پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: امسال نسبت به سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۴ بورس پایتخت کشور عزیزمان ایران رشد داشت. در سال ۹۶ بازار سرمایه اوضاع بدی نداشت و ما نسبت به صنایع اثرگذار در بازار رشد بدی نداشتیم. او ادامه داد: نخستین آینده نگری در آمد هر سهم شرکت ها که سال ۱۳۹۵ جهت سال ۹۶ ارائه شد سه بار تعدیل شد. یک بار ۸ درصد، یک بار ۶ درصد و یک بار نزدیک ۵ درصد تعدیل مثبت داشتند.

معاون بورس پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: این تعدیل های مثبت نشان می دهد وضع سودآوری شرکت ها تعدیل مثبت پیدا کرد قطعا این تاثیرش را روی جیب سهامدار می گذارد. وی افزود: ما در سال ۹۶ تغییری در دستورالعمل توقف و بازگشایی نمادها داشتیم و الان دو ماه است ما داریم با این مکانیزم تازه کار می کنیم باید آثار آن را روی نقد شوندگی ببینیم.

دیگران هم دقیقا بدانند اطلاعات کجاست. او تاکید کرد: با دستورالعمل تازه امیدوار هستیم تفسیر از مقررات از بین برود و همچنین نقد شوندگی و شفافیت توامان زیاد کردن پیدا کند. حدود دو ماه پیش بعد از مدت ها بحث راجع به توقف و بازگشایی نمادها در بازار سرمایه، دستورالعمل توقف و بازگشایی نماد ها تغییراتی کرد و از آن تاریخ به بعد نماد هایی که بسته می شوند با توجه به دستورالعمل تازه بازگشایی خواهند شد. در ماه های گذشته مدیر شرکت بورس بارها وعده داده بود که نمادهای بورسی در کمتر از ۹۰دقیقه بازگشایی شوند.

باند بورس، برملا شد

بازداشت به اتهام دستکاری

همزمان مدیر امور حقوقی و انتظامی شرکت بورس و اوراق بهادار، از دستور قضائی مبنی بر ممنوع الخروجی ۱۴ متهم بورسی خبر داد. به گزارش «آرمان» و به نقل از شرکت بورس و اوراق بهادار، محمدعلی شیری زاده گفت: این متهمان بورسی اخیرا در یکی از پرونده ها که در آن ظن دستکاری و استفاده از اطلاعات نهانی می رفت، از طریق مرجع قضائی ممنوع الخروج شدند. او افزود: این اقدام بعد از آن انجام شد که گزارش هایی مبنی بر اینکه در یکی از نمادهای بورسی مجموعه ای از فعالیت های غیرمجاز در حال انجام هست، به شرکت بورس و اوراق بهادار رسید. البته مجموعه ای از عناوین و جرایم عمومی هم در پرونده احراز شد. این موارد نیز اعلام شد، ولی در مورد جرائم عمومی طبق ماده ۵۲ قانون بازار، وظیفه ما اعلام جرم است.

دستگاه های نظارتی و حراستی هر لحظه وظیفه ای سخت داشته اند. دشواری کار زمانی جهت عموم مردم روشن می شود که به گلوگاه های حساس نزدیک شده است و بر بخش یا بخش های پن

شیری زاده با بیان اینکه شرکت بورس و اوراق بهادار در خصوص جرایم بورسی به عنوان شاکی وارد می شود، گفت: افرادی که در نماد بورسی مورد نظر اقدام به دستکاری و استفاده از اطلاعات نهانی کرده اند در سطح گسترده فعالیت داشتند و ما در این خصوص شکایت خود را در دادسرا به ثبت رسانده ایم. به گفته او همه اشخاصی که در این پرونده متهم هستند، عمدتا با همدیگر روابط فامیلی سببی و نسبی دارند و به صورت «سازمان یافته» فعالیت کرده اند. به این معنی که تمامی متهمان با برنامه ریزی و به صورت هماهنگ کارها خود را انجام داده اند و جرائم متعددی را مرتکب شده است اند. شیری زاده افزود: بر اساس بررسی های اولیه بازپرس، متهمان مهم فعال در نماد بورسی مورد نظر حدود ۳۸ نفرند، لذا بازجویی ها از این تعداد به صورت منظم و پیوسته در حال انجام است و تحقیقات قضائی در خصوص آنها ادامه دارد و به مراحل نهایی خود نزدیک می شود. مدیر امور حقوقی و انتظامی شرکت بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: از طرفی این ظن وجود داشت که متهمان با توجه به تخلفات متعددی که مرتکب و موجب ضرر و زیان افراد زیادی شده است بودند، ممکن است از کشور متواری شوند.

شیری زاده توضیح داد: از آنجا که بعضی از این متهمان دارای توابع دوگانه بودند، شرکت بورس سریعا اقدام و از طریق مرجع قضائی، 18 نفر را که نقش مهم تر و موثرتری داشتند، ممنوع الخروج کرد. بدیهی است در هفته های آتی بعد از تکمیل تحقیقات قضائی، متهمان مزبور جهت کارها بعدی قضائی به دادسرا احضار شوند و نتیجه نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید. شرکت بورس در جهت ارتقای سلامت بازار و توسعه بازار براق و کارا، شکایات متعددی به طرفیت اشخاص متخلف و مجرم در محاکم مطرح کرده و از این بعد اطلاعات کارها شرکت به اطلاع عموم خواهد رسید.

باند بورس، برملا شد

آرزوی بزرگ

واژه های کلیدی: ایران | بازار | ایرانی | سرمایه گذاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه